מא' ועד ת': המושגים החשובים של עולם השיווק הדיגיטלי – חלק ב' – מושגי PPC + ASO

מושגים בשיווק - PPC + ASO

צלילה לעומק עולמות ה – PPC וה- ASO – שיטות הקידום שיצרו מהפכה בעידן השיווק הדיגיטלי זה כבר לא סוד שהעולם שלנו הופך להיות יותר ויותר דיגיטלי עם השנים – כמעט לכולנו כבר יש טלפונים חכמים עם גישה מיידית לאינטרנט, כולנו מורידים ומשתמשים באפליקציות שונות (שהופכות לנו את החיים לקלים יותר), ובלי לשים לב – […]

מא' ועד ת': המושגים החשובים של עולם השיווק הדיגיטלי – חלק א' – מושגי SEO

מושגים בשיווק - SEO

לגזור ולשמור: כל המושגים החשובים של עולם ה- SEO מנוע החיפוש של גוגל הושק באופן רשמי אי שם בשנת 1998 – מאז, הוא ביסס היטב את מעמדו, והפך למנוע החיפוש החזק ביותר בעולם.כולם רוצים להופיע בתוצאות בגוגל – החל מעסקים פרטיים וקטנים, ועד לתאגידי ענק אשר מעסיקים אלפי עובדים ברחבי העולם. כל עסק שמעוניין להעצים […]

נגישות האתר – המדריך האולטימטיבי לנושא הרגיש ביותר בעולם האינטרנט

נגישות האתר

למה נגישות האתר היא דבר כל כך חשוב? נסו לדמיין סיטואציה שבה אתם עומדים לפתוח חנות כלשהי – רוב הסיכויים שתרצו שהיא תהיה נגישה לכלל סוגי האוכלוסיות (החל מאימהות עם עגלות תינוקות ועד לאנשים מבוגרים),אבל מה היה קורה אם היה מגיע אליכם לקוח פוטנציאלי על כיסא גלגלים? לא הייתם רוצים להעניק לו גם כן את […]

קידום אתרים זול – מה זה אומר, ולמה כדאי לכם להימנע מהשירותים הללו?

קידום אתרים זול

אז מה זה בעצם קידום אתרים זול? בשנים האחרונות, החלו לצוץ בשוק הדיגיטלי לא מעט ספקים שמציעים חבילות קידום אתרים זול – המחירים של החבילות הללו משתנים בין ספק לספק, אבל בסופו של דבר כולן כוללות פחות או יותר את אותה הפעולה: אופטימיזציה מהירה לאתר, בעלות נמוכה במיוחד. יחד עם זאת, לשירותים הללו חסר אלמנט […]

איך להגיע למקום ראשון בגוגל – המדריך המלא לשנת 2022

איך להגיע למקום ראשון בגוגל

איך להגיע למקום ראשון בגוגל? האם זה אפשרי, ואיך זה יתרום לאתר העסק שלנו? סוג של בדיחה שרצה בקרב מקדמי SEO בעולם גורסת ש"המקום הכי טוב להחביא גופה, הוא בעמוד השני בתוצאות של גוגל". אבל אם נשים לרגע את ההומור בצד, יש את העובדות בשטח: רק כ-0.78% מהמשתמשים לוחצים על תוצאות שנמצאות בעמוד השני, ובמילים […]

גוגל סרץ קונסול (Google Search Console) – סקירה על אחד הכלים החשובים ביותר בעולם ה SEO

גוגל סרץ קונסול

אז מה זה בעצם גוגל סרץ קונסול? גוגל סרץ קונסול (Google Search Console) הוא פלטפורמה חינמית אשר מיועדת לבעלי אתרים, ואנשי SEO ושיווק דיגיטלי. הכלי מסייע לעקוב ולפקח על האופן שבו מנוע החיפוש של גוגל רואה את האתר שלנו, ולייעל את הנוכחית האורגנית שלו – לרבות מעקב אחר ביצועי האתר במכשירים הניידים, מעקב אחר שאילתות […]

תוכן מותאם SEO – מה זה אומר, ואיך בונים אותו בצורה הטובה ביותר?

תוכן מותאם seo

מהו תוכן מותאם SEO? תוכן מותאם SEO הוא תוכן אשר נותן דגש על קידום מילות מפתח מסוימות. הוא בנוי לפי פסקאות עם כותרות ראשיות ומשניות, ומילות המפתח משולבות לאורך המאמר גם בפסקאות עצמן, וגם בכותרות. מהן המטרות של תוכן מותאם SEO, ולמה הוא כל כך חשוב? לפרט על המוצר/השירות של בית העסק:התוכן הוא זה שמהווה […]

אפיון אתר אינטרנט – על מה חשוב להקפיד בתהליך, ומה הוא כולל?

אפיון אתר אינטרנט

מהו אפיון אתר? אפיון אתר אינטרנט הוא תהליך שמבצעים במסגרת תהליך בניית אתרים, ובמהלכו בונה האתרים מייצר תכנית עבודה לפי הרצונות והצרכים של הלקוח. בתהליך זה מבוצע סיעור מוחות משותף בין בונה האתר לבין הלקוח במטרה להבין מהן הרצונות והמטרות שירצה להשיג מהאתר שלו, ואיך הוא ייראה ויעבוד. מה כולל תהליך האפיון? אפיון אתר אינטרנט […]

Backlinks – מהו תפקידם, ולמה הם כל כך משמעותיים עבור ה-SEO?

backlinks

מהם Backlinks? Backlinks הם קישורים אשר מפנים מאתר אחד אל אתר אחר, והם מהווים חלק חשוב ובלתי נפרד מתהליך קידום האתרים. מקדמי אתרים בשווקים הגלובליים מכנים אותם גם בשמות inbound links או incoming links, ובקרב המקדמים בשוק המקומי בישראל הם מוכרים יותר בתור "קישורים נכנסים". במדריך שלפניכם נסביר אילו סוגי קישורים נכנסים קיימים, למה הם […]

לבנות אתר תדמית – מה חשוב לדעת?

לבנות אתר תדמית

החלטתם לבנות אתר תדמית לעסק? להלן, כל הדברים שחשוב שתדעו על התהליך: לפני שנתחיל להסביר למה ההחלטה לבנות אתר תדמית היא ההחלטה הטובה ביותר שעשיתם עבור העסק שלכם – נתחיל ביסודות, וננסה קודם להבין יותר לעומק מהו אתר תדמית, ולמה הוא מוצר דיגיטלי כל כך משמעותי: אתר תדמית הוא אתר אינטרנט שמיועד להעצים את התדמית […]