בניית אתרים לעסקים

החזון שלנו לתהליך של בניית אתרים לעסקים

כיום, אתר לעסק הוא לרוב צעד הכרחי לקידום ולנראות העסק. אם בעבר מדובר היה על מותרות, כיום, ברוב התחומים, עסק ללא אתר הוא עסק אשר היוקרה, המיתוג והנוכחות שלו נפגעים. אתר מאפשר ללקוחות להכיר את העסק, להבין מהו השירות או המוצר שאתם מציעים ויוצר אמון ורושם ראשוני לקראת רכישה. מתוך חשיבות זו, תהליך בניית אתרים לעסקים מורכב מאלמנטים, שלבים ומאפיינים המותאמים במיוחד לאתר עסקי. מדובר על פרוייקט הדורש חשיבה, תכנון וחזון גדול כדי להוציא אותו לפועל על הצד הטוב ביותר.

לכן, התהליך שלנו תמיד מתחיל בכם – בעלי העסק. אתם חלק בלתי נפרד מהצוות ומכירים את העסק הכי טוב. אתם יודעים מה אתם מציעים ומיהו קהל הלקוחות שלכם. אתם אלו שרואים ומביאים איתכם את החזון מהרגע הראשון. אנחנו עובדים אתכם ביחד לאורך כל הדרך בשיתוף פעולה, והכל במטרה להגשים את החזון במציאות ולייצר את התוצר הכי איכותי שיש, שיעזור לעודד צמיחה ולחזק את הנוכחות המקוונת של העסק שלכם.

איך נוכל לעזור לכם?

אם אתם מחפשים חברה לבניית אתרים שתהיה ממוקדת 100% בכם ובמטרות שלכם. חברה שתייצר עבורכם פתרונות לבניית אתר אינטרנט שיספק תוצאות. אם אתם מחפשים חברה שתעזור למנף את המותג שלכם במרחב האינטרנטי – הגעתם למקום הנכון.
אנו מתמחים בשירותי בניית אתרים ושיווק דיגיטלי, ודואגים לספק לכל לקוח מוצר מוגמר ברמה גבוהה,  כולל כל הפרמטרים הכי משמעותיים:

 ביצועים מרשימים  

 פונקציונליות

▪ פרוטוקול אתר מאובטח (HTTPS)

 ידידותיות למשתמש

▪ פיתוחים מותאמים לאופטימיזציה למנועי חיפוש (לצרכי קידום אתרים באינטרנט),

▪ מהירות ועוד

מה תקבלו מאתנו:  

צוות מעצבים ומפתחי אתרים מומחים, אשר יספקו לכם שירותי פיתוח יישומי אינטרנט ועיצוב אתרים. בין אם אתם זקוקים לאתר וורדפרס פשוט בשביל העסק שלכם ובין אם אתם מכוונים לאתר מסחר אלקטרוני (eCommerce) מורכב יותר, אנו נעזור לכם להגשים את החזון העסקי שלכם.

עבודתנו יסודית ונעשית מתוך מחשבה על בניית אבני בסיס יציבות ונכונות לקידום אורגני עתידי ולשימוש קל וידידותי לקהל הלקוחות שלכם. מפתרונות עיצוב לאתרים רספונסיביים, דרך פתרונות מיתוג יצירתיים (שיעניקו אישיות של ממש לעסק שלכם), ועד לפתרונות תכנות מותאמים אישית לרצונות והמטרות שלכם.
המומחים שלנו ילוו אתכם לאורך כל פרויקט הבניה מתחילתו ועד סופו, ולאורך כל התהליכים והשלבים שלו.

בין מגוון סוגי השירותים והפתרונות שאנחנו מעניקים: 

בניית אתר היא הוא ללא ספק תהליך מורכב, אך אנו יודעים להתמודד עם כל אתגר.
הצוות שלנו מודע להתפתחויות של השוק, יודע לזהות את כל הדרכים למימוש הפוטנציאל העסקי ללקוחות. אנו מציעים את מיטב הפתרונות הכי חדישים שקיימים כיום בשוק:

  שירותי עיצוב / עיצוב מחדש לאתרי אינטרנט 

  פיתוח והתאמות תוכן לאתר החדש

  עיצוב ופיתוח אתרים רספונסיביים (בעלי התאמה מובנית לשימוש במכשירים ניידים)

▪  בנייה ופיתוח אתרי eCommerce

▪  פתרונות חווית משתמש (UX).

 ▪  שיווק דיגיטלי- פרסום, קידום אורגני, קידום ממומן, קידום במדיות חברתיות. 

צרו איתנו קשר עוד היום – נשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ לכם ולהציע לכם את ההצעה הטובה ביותר בדרך לאתר האינטרנט המקצועי שלכם:

 

השאירו פרטים