מורה פרטי לקידום אתרים

מורה פרטי לקידום אתרים - ללמוד את שיטת השיווק המקוון המצליחה ביותר ב"אחד על אחד"

שוקלים להשתלב בתחום קידום האתרים?

הכירו את שיטת הלימוד של עולם קידום האתרים שנחשבת ליעילה במיוחד – לימוד דרך מורה פרטי לקידום אתרים.

במידה ואתם שוקלים להשתלב בתחום קידום האתרים, חשוב שתדעו שעבודה בתור מקדמי אתרים מצריכה לא מעט ידע ומיומנויות, כגון: אנליטיות ויכולת לניתוח נתונים, יכולות טכניות, יכולות לזיהוי ופתרון בעיות, ידע מעמיק בקידום אתרים על בוריו, וכד'.

יחד עם זאת – מיומנויות וידע הם עניין נרכש, ולמידה מספיק מקצועית של התחום תוכל לסייע לכל אחד לפתח ולשפר אותן.

יש לא מעט דרכים ללמוד את התחום – היותר פופולאריות שביניהן הן מגוון קורסי ה- online אשר ניתן למצוא ברשת, או קורסים אשר מועברים דרך המכללות השונות ללימודי שיווק/הייטק.
לצד שתי הדרכים הללו קיימת דרך נוספת שמתחילה להיות יותר ויותר פופולארית משום היותה יעילה מאוד לבעלי עסקים שאינם רוצים להיות מקדמים במקצועם אך, רוצים להבין יותר איך לקדם את האתר שלהם באופן נכון ויעיל. למידה דרך מורה פרטי לקידום אתרים.

 

מהם היתרונות של מורה פרטי לקידום אתרים?

ללימודים דרך מורה פרטי לקידום אתרים יש מגוון יתרונות:

  • הלימודים נעשים בשיטה של "אחד על אחד" – רק אתם והמורה, ללא תלמידים נוספים.
  • הלמידה נעשית בזמן ובקצב שלכם.
  • הלימודים יכולים להתקיים מרחוק (דרך הזום).
  • הלימודים יכולים להתאים לכל רמות הידע – החל ממתחילים, ועד למקדמים מנוסים יותר המעוניינים לשפר או לרענן את הידע הקיים שלהם.

 

למי הלימודים יכולים להתאים?

בין אם אתם סטודנטים לשיווק, בעלי עסק קטן או מקדמי אתרים מתחילים – אנו בחברת Miagi נשמח ללמד אתכם את כל המידע הנדרש לכם עבור המשך הדרך המקצועית שלכם.


האם נדרשים ידע או תכונות כלשהן עבור הלימודים?

  • ידע והיכרות (אפילו בסיסית) של עולם האינטרנט יוכלו מאוד לעזור ולהבין את החומר הנלמד בצורה טובה יותר. כמו כן, ולא פחות חשוב – להגיע עם ראש פתוח, ורצון להשקיע ולהצליח.

 

מה אנחנו מציעים לכם?

▪ מדריכים מוסמכים, בעלי שנים של ניסיון מעשי בתחום.
▪ תכניות לימוד עשירות, ומערך לימודים אשר יבוצע לפי הקצב שלכם.
▪ לימודי קידום אורגני מקיפים החל מהיסודות החשובים – מחקר מילות מפתח, בניית קישורים, אופטימיזציה לאתרים, שימוש בכלי עבודה רווחים, עדכוני האלגוריתם של גוגל ועניינים טכניים (מפות אתר, מהירויות טעינה וכד').

 

איך עובד תהליך הלמידה?

תהליך הלמידה הפרטי מחולק ל-3:

  1. תיאום ציפיות: בשלב הראשון נלמד להכיר אחד את השני – נלמד להכיר את הצרכים שלכם, ואת היעדים המקצועיים אליהם אם שואפים להגיע.
  2. בניית תכנית לימוד: תיבנה עבורכם תכנית לימודים אשר תותאם לצרכים שלכם, החל מהיסודות החשובים, ועד לנושאים המורכבים יותר .
  3. תחילת הלימודים באופן שוטף:  שיעורים פרטיים של 1:1, בהם יועבר החומר הנלמד לפי נושאים.


אז אם אתם מעוניינים לקבל את הבסיס של עולם הקידום האורגני, או שכבר יש לכם את הבסיס ואתם רוצים להתקדם הלאה מבחינת ידע – צרו אתנו קשר, ונשמח לעזור לכם להגיע ליעדים המקצועיים שלכם.

השאירו פרטים