כתיבת תוכן

כתיבת תוכן - תכנים איכותיים להגשמת המטרות השיווקיות

כתיבת תוכן היא חלק מרכזי בעבודת הקידום וביצירת חוויית משתמש טובה ואיכותית. בשנת 1996 ביל גייטס אמר את המשפט "התוכן הוא המלך". משפט שהפך להיות אחד מהמשפטים המוכרים ביותר בתעשיית באינטרנט. ביחד עם המיקוד המתגבר של גוגל לאורך השנים להביא ערך לגולשים ולהראות תוצאות רלוונטיות בחיפושים השונות, התוכן חיוני והוא העיקר.

התוכן נמצא בכל מדייה ודרך אפשרית. החל מסרטוני וידאו, אפליקציות שונות ומאמרים שיווקיים באתר, דרך ניוזלטרים ומאמרים מקצועיים, ועד לעמודי נחיתה ופרסומות. תוכן איכותי מהווה סמן ליוקרה, לרלוונטיות ולסמכות.

אתם רוצים תוכן איכותי אשר יחזק ויהווה את  ה"פנים" של המותג או המוצר שלכם ברשת האינטרנט. אם יש לכם אתר, אתם רוצים שהגולשים ישארו באתר ויקראו את התכנים. אם יש לכם קבוצה או דף עסקי בפייסבוק, אתם רוצים שהמשתמשים יקראו, יתרשמו ובהמשך אף ירכשו. 

איך נוכל לעזור לכם?

כאמור, חלק בלתי נפרד מהשיווק הדיגיטלי הוא תוכן. אם החלטתם לפרסם או לקדם את האתר שלכם, כתיבת התוכן היא הצעד הבא.

אנו מציעים לרשותכם צוות כותבים מקצועיים שידעו לזהות את החוזקות של שוק היעד שלכם, שיכתבו תוכן שיגרום לקהל להתעניין יותר במוצר – ובהתאם לכך לבצע יותר פעולות ורכישות באתר האינטרנט שלכם.

בין אם אתם לקוח קצה או גוף שיווקי שמייצג לקוח קצה (סוכנות דיגיטל, משרד פרסום וכד') – אנחנו כאן בשביל לספק לכם את המוצר הטוב ביותר, ולעזור לכם לממש את המטרות השיווקיות והדיגיטליות שלכם.

 

מה אנחנו מציעים לכם: 

צוות כותבי תוכן מהטובים, המנוסים והיצירתיים ביותר בשוק, בעלי רזומה של כתיבת מאות כתבות – כולל כתיבה עבור מותגים מוכרים.
הצוות שלנו מנוסה בכתיבת תוכן מקורי, שמותאם לשיטות שונות של שיווק וקידום באינטרנט (כגון קידום אורגני SEO ), בכל נישה, ושיוכל לסייע להפוך את המוצר או השירות שלכם לוויראליים ופופולאריים במרחב המקוון. נשמח לספק לכם:

צוות כותבי תוכן מקצועיים ומנוסים, אשר נבחרו בקפידה רבה.

מומחיות בכתיבה למגוון רחב של תעשיות.

זמינות גבוהה.

זמני אספקה מהירים.

תכנים מקוריים, מותאמים אישית במיוחד עבורכם ועבור הצרכים שלכם.

איכות גבוהה.

 

כתיבת תוכן ממגוון סוגים:

התוכן שנכתב מותאם ומתבסס על נהלי הכתיבה של קידום אתרים SEO, במיוחד עבור אתרי אינטרנט ובלוגים. בסיום הכתיבה מתבצעת בדיקה שאכן התוכן עומד בכללים הידועים לנו. אנו מבצעים מעקב ובדיקה תמידית אחר גרסאות העדכון של גוגל ולפני כל כתיבה מתקיימת בחינה של התחום לפי המדייה שבה יעלה התוכן:

כתיבת תכנים לאתרי אינטרנט

כתיבת מאמרים

כתיבת פוסטים לבלוגים

כתיבת תכני SEO

עזרה בניסוח תגיות Metadata (לצרכי SEO)

ניסוח פוסטים לעמודי מדיה חברתית, ועוד.

 

אז בואו נדבר – נשמח להכיר אתכם ולדון יחד אתכם ביעדי התוכן שלכם, ולבנות עבורכם תוכנית תוכן שתוביל אתכם לעבר הגשמת המטרות שלכם.

השאירו לנו פרטים כאן בטופס, וניצור אתכם קשר בהקדם:

 

השאירו פרטים