לבנות אתר תדמית

לבנות אתר תדמית – מה חשוב לדעת?

החלטתם לבנות אתר תדמית לעסק? להלן, כל הדברים שחשוב שתדעו על התהליך:

לפני שנתחיל להסביר למה ההחלטה לבנות אתר תדמית היא ההחלטה הטובה ביותר שעשיתם עבור העסק שלכם – נתחיל ביסודות, וננסה קודם להבין יותר לעומק מהו אתר תדמית, ולמה הוא מוצר דיגיטלי כל כך משמעותי:

אתר תדמית הוא אתר אינטרנט שמיועד להעצים את התדמית של העסק, או במילים פשוטות יותר – מעין "כרטיס ביקור" דיגיטלי עם מספר מצומצם של עמודים, שמספרים את הסיפור של בית העסק.

ממה מורכב אתר תדמית?

אתר תדמית לרוב יהיה אתר קטן יותר מאתר סטנדרטי, והוא יכלול מספר מצומצם של עמודים או קטגוריות מרכזיות – לרוב הן יהיו עמוד הבית (העמוד החשוב ביותר אשר תפקידו יהיה להבליט את העסק והיתרונות שלו), עמוד אודות (מפורט ככל האפשר, עם כל הניסיון וסוגי ההתמחות של החברה), עמוד קטגוריה "שירותים" ותתי קטגוריות של השירותים עצמם, עמוד יצירת קשר, ועמוד קטגוריה נוסף לפי הצורך – בלוג מאמרים, FAQ (שאלות-תשובות), גלריה, וכד'.

למה כל כך חשוב לבנות אתר תדמית?

יש לא מעט סיבות למה כדאי לבנות אתר תדמית:

  • כדי להציג את השירותים של העסק, ולסייע לבסס אותו בתור מותג מוכר בתחומו
  • לבנות ולהעצים את האמינות שלו בפני הגולשים
  • להוות ערוץ תקשורת נוח גם עבור לקוחות פוטנציאליים ועבור לקוחות קיימים כאחד
  • להציע פלטפורמה נוחה להתרשמות מסוגי ההתמחות והשירותים של העסק
  • לבנות נוכחות של העסק במרחב הדיגיטלי
  • ולהגדיל ולהעצים את מאגר הלקוחות של העסק.

מה חשוב לתכנן לפני שמתחילים לבנות אתר תדמית?

כמו בכל תהליך של בניית אתרים, גם בניית אתר תדמית מצריכה מספר תכנונים מקדימים.
השלב הראשון של אפיון האתר הוא השלב שבו מבצעים "מיפוי" של מטרות האתר,  בהתחשב בכל הגורמים המרכזיים:

▪ גודל בית העסק
▪ המטרות העסקיות של בית העסק (ובהתאם לכך – מיפוי המטרות העסקיות של האתר)
▪ סוגי השירותים שלו
▪ הרפרטואר העסקי, החוזקות ואף החולשות של העסק
▪ מיפוי מלא של המתחרים (מיהם, מה היתרונות והחסרונות שלהם וכד')
▪ מיפוי מלא של לקוחות היעד (מיהם, מהן ההעדפות שלהם), וכד'

ועוד פרט שלא פחות חשוב לקחת בחשבון הוא מגבלת התקציב החודשי לקידום ושיווק האתר – פרט מפתח שיסייע לחברת השיווק להבין בהמשך מהן האפשרויות או המגבלות שלה לצורך תהליך הקידום שלו.

מה יכולות להיות העלויות של אתר מסוג כזה?

עלויות לבנייה של אתר תדמית הן עניין די אינדיבידואלי – הטווחים יכולים להתחיל מכמה מאות שקלים ועד לטווחים של עשרות אלפי שקלים, כאשר הכול בסופו של דבר תלוי במידת המורכבות של האתר.

באופן כללי – הגורמים המרכזיים שמשפיעים על תקציב בניית האתר הם מאפיינים מיוחדים (טפסים, תפריטים, אנימציות, סרטונים וכד'), תכנים (כמות התכנים, כמות המילים, איכות ומורכבות התוכן וכד'),  כמות העמודים, ואלמנטים טכניים כגון רמת אבטחה האבטחה.

לסיכום – לפני שתתחילו לבנות אתר תדמית, אנו מאוד ממליצים לכם לקחת בחשבון את כל הפרטים שציינו כאן במדריך. ככל שתגיעו אל חברת בניית האתרים מוכנים עם יותר פרטים – כך הם יוכלו לייצר עבורכם את התוצאה הסופית הטובה ביותר.  

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים עבור שירותי בנייה ושיווק אתרים? אנחנו בחברת Miagi נשמח לעמוד לרשותכם – אתם מוזמנים להשאיר לנו פרטים כאן בטופס, וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי:

השאירו פרטים