Onsite SEO – המדריך האולטימטיבי לאסטרטגיה החשובה ביותר של עולם הקידום

onsite seo

נתחיל בעובדה: עבודת  Onsite SEOהיא הדבר הכי משמעותי שתוכלו לעשות עבור האתר שלכם יש דרך מאוד פשוטה להגדיר מה זה SEO Onsite: Onsite הוא למעשה הבסיס לקידום של כל אתר אינטרנט באשר הוא. תהליך עבודת ה- Onsite(אשר ידוע גם בשם אופטימיזציה) מסייע למנוע החיפוש של גוגל להבין על מה מדבר התוכן באתר שלנו – ככל […]

קידום אתר באופן עצמאי, ללא חברת קידום – האם זה כדאי ומשתלם?

קידום אתר באופן עצמאי

המדריך המלא למתלבטים: האם כדאי להשקיע בחברת קידום, או לקדם את האתר עצמאית? קידום אתרים SEO נחשב לאחת משיטות השיווק הדיגיטליות הטובות והמוצלחות ביותר בעולם, אבל יחד עם זאת ולצד כל הטוב שבו – קשה להתעלם מהעובדה שהוא גם נחשב לעניין לא זול במיוחד.קידום אתר עלול להסתכם בהוצאות של מאות ועד אלפי שקלים לחודש (תלוי […]

איך יודעים שחברת הקידום לא עושה עבודה טובה? 8 הסימנים שצריכים להדליק לכם נורה אדומה

סימנים שחברת הקידום לא עושה עבודה טובה

כך תוכלו לדעת אם חברת הקידום שלכם לא מעניקה תמורה הולמת עבור התשלום: אין ספק שחברת קידום אתרים טובה היא נכס – עבודת קידום מאסיבית ואיכותית עבור האתר שלכם תמנף אותו קדימה בכמה רמות, תוביל אליו תנועה, תבנה קהל לקוחות, ובסופו של דבר תייצר הכנסות עבור העסק. למרבה הצער, וכמו כמעט בכל תחום כיום – […]

השיטות המנצחות להגדלת התנועה האורגנית של חשבון האינסטגרם שלכם

קידום אורגני באינסטגרם

קידום אורגני באינסטגרם – כן, יש חיה כזאת! אחת האסוציאציות הראשונות שוודאי עלו לכם עם קריאת הביטוי "קידום אורגני" היא של קידום SEO – אבל לא לכך התכוון המשורר.כשאנחנו מדברים על קידום אורגני באינסטגרם, אנחנו מדברים על מקבץ פעולות שרובן נעשה בתוך החשבון עצמו, ושמסייעות להגדיל את טווח התנועה האורגנית (כלומר משיכת עוקבים אל החשבון […]

7 סיבות להשקעה בתוכן איכותי עבור אתר האינטרנט שלכם

חשיבות תוכן איכותי לאתר

תוכן איכותי הוא הדבר הכי טוב שאתם יכולים להעניק לאתר האינטרנט שלכם – ואלו ההסברים לכך עם עובדות אי אפשר להתווכח – תוכן הוא הרכיב הכי חשוב באתר האינטרנט של העסק שלכם. האתר שלכם יכול להיראות מרשים מאוד מבחינה וויזואלית, אבל אם התוכן לא יהיה איכותי או משכנע מספיק – פספסתם את המטרה שלשמה הקהל […]

קיבלתם הבטחה להגעה למקום ראשון בתוצאות? אלו כל הסיבות לכך שמדובר בהבטחת שווא

הבטחה להגעה למקום ראשון

אז למה בעצם אף אחד לא יכול להבטיח לכם להגיע למקום הראשון בגוגל? אז קודם כל, נתחיל דווקא מהסוף – אף אחד לא באמת יכול להבטיח, ועל אחת כמה וכמה שלא לקיים  הבטחה להגיע למקום הראשון בתוצאות בגוגל. נתקלתם בחברת קידום שטוענת שהיא יכולה "לעשות קסמים"? שיש לה "קשרים מיוחדים עם גוגל" שיכולים להטיס את […]

כלים חינמיים לקידום אורגני שכדאי שתכירו – המדריך המלא

כלים חינמיים לקידום אורגני

כלים חינמיים לקידום אורגני? באמת יש דבר כזה? ובכן התשובה היא כן, חד משמעית, ולא רק זה – מסתבר שגם יש כמה מאות של כלים כאלו שם בחוץ, וחלקם הנכבד גם מאוד מוצלח (ולא פחות מהכלים המתחרים, הגדולים והמוכרים בתשלום). במדריך זה ביצענו עבורכם סקירה למספר כלים חינמיים לקידום אורגני שיהפכו את החיים שלכם לקלים […]

תגית קנוניקל – המדריך האולטימטיבי לתגית החיונית ביותר של עולם ה -SEO

תגית קנוניקל

תגית קנוניקל – מאיפה הכל התחיל: תגית קנוניקל היא אחד האלמנטים היותר וותיקים בעולם ה  SEO– היא נמצאת בשטח כבר מפברואר 2009, דאז גוגל, יאהו ומייקרוסופט איחדו כוחות כדי ליצור אותה. המטרה במהלך הזה הייתה לייצר רכיב בתצורה של קישור, אשר יוטמע בקוד המקור של עמודי האתרים (באזור ה- head), ויסייע למנהלי אתרים לפתור בעיות […]

דו"ח חודשי ב-SEO – מה צריך להיות כלול בדו"ח כזה? המדריך המלא

דוח חודשי ב-seo

כל מה שאתם צריכים לדעת כדי להפיק דו"ח חודשי ב-SEO בצורה הטובה ביותר דו"ח חודשי ב-SEO הוא מה שנקרא ה- Money time של הקידום, והוא זה שבסופו של דבר מעביר ללקוחות בצורה ברורה את הערך של עבודת ה SEO על האתר לאורך החודש.הדו"ח החודשי הוא פורמט שמאוד חשוב לבנות בצורה אידאלית, ויחד עם זאת – […]

מא' ועד ת': המושגים החשובים של עולם השיווק הדיגיטלי – חלק ג' – שיווק באמצעות תוכן, סושיאל, ודוא"ל

מושגים בשיווק - סושיאל ותוכן

היכרות עם 3 שיטות השיווק שאולי טרם הכרתם לעומק – אבל הן כבר חלק נכבד מחיי היום -יום שלכם: בשנת 1996 פורסם באתר הרשמי של חברת Microsoft מאמר שנכתב ע"י המייסד ביל גייטס, בנושא "התוכן הוא המלך". במאמר הזה גייטס שחרר מעין הצהרה, שלפיה התוכן עומד להיות האלמנט החזק והרווחי ביותר בעולם השיווק בכלל, ובעולם […]